quarta-feira, setembro 17, 2008

Conversa no gabinete do chefe....

Chefe - Please come in... Close the door
Eu (monólogo dentro da minha cabeça) - Porra.. o que é que aconteceu com o meu contrato!?!?!?!?
Chefe - Have a sit...
Eu (enquanto me sento e já fora da minha cabeça) - What's up?
Chefe - You may not have noticed but, I'm not very organized when it comes to saving things and keeping folders on track...
Eu (com sarcasmo) - Oh... no... don't say that
Chefe (sorrindo) - Ah ah... Ok... I won't say it, but I know you're a good observer....
Eu (a pensar: cospe la o que queres dizer que ja estou farta do suspense!) - Hum hum...
Chefe - So... there was apresentation I did when I was recruited... and I'm almost sure I shared it with someone... Was it you?
Eu - You shared it with me???? I worked on it boss!
Chefe (rindo-se a bandeiras despregadas) - Oh oh oh... you did?? I knew there was a reason for me to link this presentation to you... good, good... Do you still have it?
Eu : I don't know... I'll look for it.
(e de volta ao monologo dentro da minha cabeça: porra! e quando eu acho que ele já não me pode surpreender.... ele vai... ainda mais além!!! isto deve ser impulse :))

Sem comentários: